Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

trött i mössan...

Av Christin - 25 oktober 2007 20:17

04.15: morgontrött famlande efter kaffe04.20: kaffe och cigg04.30: dusch04.45: fixa håret och snabbt på med mascara04.50: skuttar i ett par jeans, en topp...letar strumpor...fryser!..tar en stickad pullover04.59: konstaterar att jag har bråttom05.00: packar jobbväskan, svär över alla papper05.05: tar med statistiken då jag beslutar att administrera på tåget..05.10: väskan är trång, datan passar inte i den längre...svär05.15: hittar inte visakortet...nycklarna?...tågbiljetter?...mynt till parkering????05.20: ok, allt är med!05.22: fixa alla barnens grejer, kollar att barnvakten är medveten om att jag går nu!05.30: ut genom dörren...var har jag parkerat bilen?...ja, nu vet jag!05:35: BILRUTEDJÄVLARNA behövs SKRAPAS05.40: huttrar, konstaterar att jag måste tanka (hur f*n tänkte jag igår?)05.45: statoil, tanka, huttra, tanka, fixa en latte STOOOR05.50: köra rally...tåget går 6.0905.54: köpa parkeringsbiljett...NÄHÄE...mynten spottas ut 3 ggr innan det funkar!06.00: på stationen, fryser som få..njuter av kaffen och sms:ar kollegan :)06.09: äntligen på tåget...eller inteSpännande dag med spännande människor på tåget! Jag konstaterar att jag åkte tåg i mer än 6 timmar idag ToR till götet, där jag var på utbildning under 4 timmar...Efter mycket flackande och farande är jag nu hemma på snabbvisit i mitt eget hem och upptäcker att jag ligger efter i tidsschemat...jag ska till stockholm imorgon och har inte tid att sitta och blogga!Måste rusa...

 
 
Marianna

Marianna

25 oktober 2007 21:16

Vilken morgon!
När du kommer till Sundsvall ska du få ta det lite lugnt det lovar jag!
Ha en riktigt ljuvlig helg så du är uppladdad för onsdagen i metropolen Härnösand!

http://miniu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

chriztin

25 oktober 2007 22:33

Tack Marianna! Det fläktar nog till i Härnösand på onsdag...

//C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christin - 9 februari 2008 15:25

En klok människa jag mötte på en resa i spanien sa något som jag tar med mig i livet... "om ingen prutar på ditt pris så säljer du dina tjänster antagligen för billigt" Det ligger verkligen något i det! Idag upplyste jag någon om detta när jag be...

Av Christin - 8 februari 2008 23:17

Fialotta, du överaskar genom att vara en sån där god och rar människa mest hela tiden. Tack för Chokladboken och alla trevliga äventyr vi jämt tycks hamna i... Mamma, en mamma är verkligen nåt speciellt! Tack för all omtanke och alla härliga prats...

Av Christin - 4 januari 2008 22:01

Ahhh...nu har jag varit ute och rest under hela december i jobb och privat. Jag har varit hemma max 5 dagar under denna månad!!! Jag har avverkat runt 400 mils körning utan att ta i i överkant varav 106 mil gjordes på en och samma dag! Jag har haft l...

Av Christin - 5 november 2007 19:34

Ok, jag är tillbaka nu! Hem sent lördagkväll, kommit ikapp vardagen (jag har tvättat kilovis med tvätt). Tillbaka på jobbet, varit effektiv som få! Nu är det dags att fara iväg igen imorgon. Bokningsfirman för resor skrattar när jag ringer i då g...

Av Christin - 1 november 2007 21:45

hmmm.... upplevt något jag inte vill vara utan... vill ha kvar denna känslan lite till... snart bär det av till verkligheten igen... jag är lycklig över allt jag faktiskt får uppleva, jag är glad över de fantastiska människor jag har runt om...

Ovido - Quiz & Flashcards