Alla inlägg under november 2007

Av Christin - 5 november 2007 19:34

Ok, jag är tillbaka nu!Hem sent lördagkväll, kommit ikapp vardagen (jag har tvättat kilovis med tvätt).Tillbaka på jobbet, varit effektiv som få! Nu är det dags att fara iväg igen imorgon. Bokningsfirman för resor skrattar när jag ringer i då god tid...dvs... åtminstone 12 timmar innan avfärd. hahahaFick tåg till stockholm, buss till bromma och flyg till malmö på kvällen efter en heldagsjobb i stockholm...å ja just det...jag fick ett hotellrum och en returresa också!Kommer hem på onsdag kväll då det är dags att samla in barnen.Å, glömde att jag inte har tid att blogga...måste ju packa också.Hejdå, väskan behöver packas ur och om!

Av Christin - 1 november 2007 21:45

hmmm....upplevt något jag inte vill vara utan...vill ha kvar denna känslan lite till...snart bär det av till verkligheten igen...jag är lycklig över allt jag faktiskt får uppleva,jag är glad över de fantastiska människor jag har runt omkring mig,jag är förundrad över den värme som jag möts av på minst anade ställen.Tack Fia Lotta för att du finns, tack Carita för att du är så rar!Kram C

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards