Direktlänk till inlägg 4 januari 2008

borta bra men hemma bäst?

Av Christin - 4 januari 2008 22:01

Ahhh...nu har jag varit ute och rest under hela december i jobb och privat. Jag har varit hemma max 5 dagar under denna månad!!! Jag har avverkat runt 400 mils körning utan att ta i i överkant varav 106 mil gjordes på en och samma dag! Jag har haft lånade barn samt mina barn i mellandagar och nyår, dvs. jag har praktiserat som lekledare i storfamilj...hahaha....Så nu när jag landat här hemma (och då menar jag verkligen landat i pyamas och raggsockor) så känns det rätt OK...eller rättare sagt väldigt bra! Det är dock lite delade känslor då jag just lämnat den jag älskar med vetskapen om att det dröjer innan vi ses igen...men ändå skönt på ett vis att få vara lite för mig själv (nja, så själv jag kan bli med mina vilda barn). Men det känns bra att få andas ut, reflektera över det som hänt och händer, sätta ut nya mål för 2008 och sist men inte minst...att få komma igång och jobba ordentligt nu! Jag gillar mitt jobb och känner att ledighet i all ära, men jag behöver den stimulans som jobbet ger mig...för annars skapar jag kaos runt omkring mig!Puss och Kram alla härliga människor som gjort 2007 till det fantastiska år det varit och till de jag ännu inte mött samt ni som hängde med under 2007...men låt oss göra 2008 till ett år vi sent lär glömma!

 
 
Ingen bild

Leffe

10 januari 2008 14:23

Tack detsamma min kära kollega :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christin - 9 februari 2008 15:25

En klok människa jag mötte på en resa i spanien sa något som jag tar med mig i livet... "om ingen prutar på ditt pris så säljer du dina tjänster antagligen för billigt" Det ligger verkligen något i det! Idag upplyste jag någon om detta när jag be...

Av Christin - 8 februari 2008 23:17

Fialotta, du överaskar genom att vara en sån där god och rar människa mest hela tiden. Tack för Chokladboken och alla trevliga äventyr vi jämt tycks hamna i... Mamma, en mamma är verkligen nåt speciellt! Tack för all omtanke och alla härliga prats...

Av Christin - 5 november 2007 19:34

Ok, jag är tillbaka nu! Hem sent lördagkväll, kommit ikapp vardagen (jag har tvättat kilovis med tvätt). Tillbaka på jobbet, varit effektiv som få! Nu är det dags att fara iväg igen imorgon. Bokningsfirman för resor skrattar när jag ringer i då g...

Av Christin - 1 november 2007 21:45

hmmm.... upplevt något jag inte vill vara utan... vill ha kvar denna känslan lite till... snart bär det av till verkligheten igen... jag är lycklig över allt jag faktiskt får uppleva, jag är glad över de fantastiska människor jag har runt om...

Av Christin - 29 oktober 2007 18:46

Nu har det hänt!!!! När man minst anar det, när jag bestämt att näe...fan nu får det vara nog...   Ja, ja syftar på kärleken!   Han med stort H, killen som har DET...han finns! Jag snubblade över honom och...ja, det sa KLICK.   KLICK!!!   Om jag nåns...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards