Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Christin - 9 februari 2008 15:25

En klok människa jag mötte på en resa i spanien sa något som jag tar med mig i livet..."om ingen prutar på ditt pris så säljer du dina tjänster antagligen för billigt"Det ligger verkligen något i det! Idag upplyste jag någon om detta när jag betalade mer än vad jag behövde för ett utmärkt jobb! Jag hoppas hon tar det med sig i framtiden...Det verkar vara något vi överlag är ganska dåliga på, att ta betalt för det jobb vi gör och faktiskt själva betala för det vi får.Om jagt ex. vill ha en massage, då går jag till en person som säljer exakt den tjänsten jag vill ha och betalar där efter. Jag letar inte upp den billigaste, går dit och blir halvnöjd för att jag inte tänkt mig just den sortens massage....och dessutom gnäller över priset...Om någon levererar alldeles utmärkt och ibland mer därtill...ja, då ska den personen allt ha betalt därefter...Smakar det så kostar det! Smakar det exakt som jag vill, ja då betalar jag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards